Sunday, March 20, 2011

ErnaShu shoe/bag collection 2010/2011

Drage moje, vas pravo puno pocelo citati blog i zbog toga sam stvarno sretna i hvala vam. Ja sam u umjetnosti, dizajnu radi sebe, jer to sam ja i to cini mene ali najsretnija sam kad vidim neki dio koji je napravljen mojim rukama, u mojoj radnji na nekom na ulici. Ljetos, onako leteci kroz grad sam vidjela tri klinke kako setaju i za oko mi zapele torbice u dviju klinki. Prije svega, te torbice na klinkama su bile iz moje radnje haha ali ja to nisam skontala. Na kraju sam letala za njima da slikam te svoje vlastite torbe.

Kozne narukvice

Cesto napravim nesto, uopce to ne fotografisem i totalno zaboravim da sam to ikad napravila. Cirkus bolan. One su dobile te torbice od prijateljice za rodjendan, a fakat neka djevojka je od mene narucila dvije torbe i kad sretnem neki svoj model kao te torbe sto sam ja radila, uopce to ne registrujem. Toliko sam ilustracija uradila, slika, svega i iduci dan mi ono sto sam radila jucer postane ruzno i cesto to bacim, u stvari uvjek to bacim. Tip sam osobe da uvjek tezim usavrsavanju i savrsenstvu, tako da bilo sta da napravim sutra smatram da mogu bolje i odmah bacam prethodno. Do sada, da nisam bacala toliko toga imala bih stvari za citave robne kuce hihi. Mozda sam previse samokriticna?!

Kozni kais za struk, komb. bijele koze i biserno sive.

Nisam paredzija, ne interesira me toliko moda da bih od svoga imena napravila multimil. posao pa na kraju ja nista od svojih modela ne bih pravila. Ja bih dernecila po partijima a negdje u Pakistanu hrpa djece bi izradjivala moje modele. Hvala, ali ne hvala. Previse sam vezana za svaki dio onog sto napravim i najgori dio mi je kad nesto moram prodati. Svaki umjetnik za vrijeme procesa stvaranja bukvalno stvori neku vezu, emocionalnu ili kakvu god sa tim sto izradjuje i kako onda vrijednovati to ili prodati?!

Kozni kais "riba".

Stvari koje kupite od umjetnika, bilo fotografija, slika ili obicna pletena carapa od bake koja plete na pijaci; znajte da je srce i dusa u svakom modelu, da je to neko radio i napravio prvenstveno iz ljubavi a ne samo iz materijalne koristi. Da mi je stvarno stalo do toga koliko cu prodati neceg onda bih radila komercijalne stvari. Drzim se svoga, svoje vizije i svojih stilova, sta mi dodje u glavicu ja izradim i to me cini sretnom. Ako prodam neki model, super...ako ne, nema veze. Znam da smo postali drustvo bez kulture i umjetnosti, ne znamo cijeniti niti umjetnost, niti domace, niti ista. Ali uvjek se nadam da ce doci neko bolje vrijeme kada ce se cijeniti pisana, slikana ili rucno radjena rijec ili stvar.

Kais za struk (kombinacija koze i uzeta).
U prilogu ovog danasnjeg vaza :-)
ErnaShu Collection 2010/2011 "Made by one woman with love for all women to love!"
  

Pismo torba od eko-koze.

Pismo torba od eko-koze.

Pismo torba (komb. materijala).

Pismo torba (komb. eko-koze i koze).

Pismo torba (komb. eko-koze i koze).

Pismo torba od koze.

Proljetne cizmice od brusene koze

Proljetne cizmice od brusene koze.

Proljetne cizmice od brusene koze.

Okrugla kozna torbica "vilin konjic".

Proljetne cizmice od brusene koze.

Srednje velika kozna torba (komb. krzno-koza).

Srednje velika kozna torba (komb. koza, koza sa dlakom) sa ukrasom zub od vepra. 

Srednje velika torba (kombinacija koza-koza sa dlakom). Koza sa dlakom sa ove torbe je kozija i sluzila je prije kao tapiserija :-), zub koji sluzi kao ukras sam dobila od tate koji je lovac. Torba je totalno 100% bosanski autohtoni proizvod :-)

27 comments:

  1. Opet ću da napišem da su mi je sve predivno!:)
    Ja isto pravim razne stvari i zaista mi je najteže kad se trebam odvojiti od nečega čemu sam se totalno posvetila i prodati ga na kraju...:D

    ReplyDelete
  2. Vilin konjic je predivna - pre pre.

    ReplyDelete
  3. toliko kreativno i originalno, fenomenalno!:)

    ReplyDelete
  4. kkao je prekrasno!


    topim se od divote :D!

    ReplyDelete
  5. Hvala curke puno :-)...Joj sto volim onaj blog i sto sad imam vise kretaivnih i zanimljivih ljudi na jednom mjestu :-D

    ReplyDelete
  6. Torbice su predivne...ne znam za koju bih se pre odlucila...:)

    ReplyDelete
  7. WoW amazing!!!
    love all of them!

    ciao ciao from Rome
    BExCLUSIVE MAGAZINE

    http://bexclusivemagazine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Hi. I'm a stylist in LA and I'm totally obsessed with your blog. I'd love if you visited my new blog for multiple posts a day on all things fashion. I just moved to California after graduating back in south with a degree in visual merchandiser. In attempt to get my heel in the door, I've launched a site all about celebrity fashion and the trends that create it. Check out what Brad, Rachel Zoe's former associate shared with me and find out my latest trend report. I'd love the support. I'm following you, I hope you'll do the same. Thanks so much.

    www.fashboulevard.blogspot.com

    And don't forget to follow on Twitter for all the latest celebrity fashion news, from an LA stylist.

    http://twitter.com/FashBoulevard

    ReplyDelete
  9. OMG
    THESE ARE AMAZING!!!!! LOVE LOVE LOVE THEM!!!

    I'm a your new follower
    Hope you follow me back
    XoXO
    M.

    http://monsieurmauro.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. i Love your blog. Great style and vibe.

    Please check out mine, and if you like follow me! id really appreciate the support.

    http://www.clothesovercarbs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Čizmice su mi odlične, svaka čast! :))

    ReplyDelete
  12. kako su divne cizmice:)julietspen.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Loving the boots and their color!
    Kisses from http://cinnamonspicedart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. fantastično je, kaiš sa ribom mi najbolji! veoma kreativno!
    http://fashionmagnolia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Beautiful items. I would almost give my left arm for that light blue clutch.

    P.S. We are having a giveaway over on my blog. I hope that you can come check it out.

    http://sunnydaystarrynight.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. hey ove stvari su ti stvarno odlicne! wow ostala sam bez teksta...

    xoxo
    Manja
    http://pinkpoisson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. This is all so lovely!


    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Toliko odličnih komada da sam zanijemila ! Sve pohvale na kreativnosti i umijeću ! veliki pozdrav
    http://stylishcream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Divno sve, i tako jedinstveno :)

    pratim te

    http://beautyandsweets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. I love the pieces in these photos, the bag especially! I may not understand what it says but I like your blog and the photos/ideas so I'm following now. I hope you can visit my page soon also! I just started 2 months ago and I would appreciate the support so much!
    Hugs from NYC
    –Lorena
    TravelDesignery.com
    .

    ReplyDelete