Saturday, March 19, 2011

Little piece of collection 09/10

Nevjerovatno, pravo sam se zadala u blogiranje ali probat cu da smanjim dozivljaje i tolike postove ne pisem. Moja malenkost vam predstavlja dio moje vec druge kolekcije. Bilo je puno toga jer neke narudzbe radim sa izmjenama vec postojecih, neke ne stignem ni fotografirati. Od sada, obavezno cu sve fotografirati i postavljati :-)) Kao sto vidite, u ovoj kolekciji sam vec pocela eksperimentirati sa kaisevima i baletankama, sandalama isusovkama i sl. Sandalice na stiklu sa dead karikaturama i mrtvim cica macama sam radila samo za sebe, sebi za ljubav :-D...Nadam se da ce vam se svidjeti ;-)












7 comments:

  1. Ima lepih stvarčica :) Npr. druge baletankice su sjajne :)

    ReplyDelete
  2. Super stvrano!
    Svidja mi se to sto radis/radite...
    Ovaj kais u folu ribice mi je favorit!

    Svrati i na moj blog :)
    http://somethingaboutmycloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. sve je prelijepo ..pogotovo sandale:)

    ReplyDelete
  4. sandale osvajaju ! odlicno :D

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete