Friday, March 18, 2011

My first shoe collection 2009 (hand made by me)!


Eh da, cesto me znaju pitati odakle obuca, obucarski zanat wtf??? Nisam ni ja mislila da cu se baviti obucom. U vrijeme studiranja imala sam napade ilustriranja obuce ali nista nije bilo tako da bas kazem eh, idem ja uciti kako se prave cipele. Skicirala sam do tada haljine, odjecu. Sijem odjecu od 8. razreda. Od kako me tata prvi put tada stavio za masinu nekako sam se stopila sa njom, kako od tada tako do dana danasnjeg.



Odjeca me nikad nije cinila potpunom. Ja obozavam skicirati detalje poput masni, kopci, narukvica, visuljaka, cuperaka. Obicni komad haljine mogu pretvoriti u nesto magicno sa acesoarom koji napravim. Uglavnom, negdje pred kraj druge godine faksa mislim da me je lupilo to da zelim raditi obucu. Bila sam u shopingu u secondhand-u i pronasla drvene sandale, velika peta debela od drveta i naprijed koza, jednostavne i uopce nisu bile moj broj ali sam ih kupila. Te sandale/nanule su presudile. Dalje ne znam ni sama sta je bilo. Jednostavno mi je doslo, kad sam ih donijela kuci rekla sam tati ja ovo mogu napraviti. Tata, koji se inace citav zivot bavio obucom i kozom (Borovo) je naravno rekao sta je s tobom, to je pretezak posao?!


Ne znam da li neko od vas vjeruje u reinkarnaciju ili mozda prosle zivote ali ja sam jednostavno znala da ja to znam i mogu. Odmah nakon toga sam kupila drvene letve od bukovine i pocela izradjivati drvene nanule bez kapula za obucu, bez iceg. Svi obucari rade uz pomoc kalupa ali ja nista nisam koristila. Kao da mi je neko usadio tudji mozak umjesto moga i rekao daj radi to. Moram i te djonove uslikati i postaviti. Ovako nema smisla kad pricam a niste vidjeli:). Potpuno rucno izradjeni drveni djonovi. Tata mi je prvo te letve uzeo od mene da ih da covjeku koji radi sitne stvari sa drvetom da on to prvi napravi a da ja radim samo gornje dijelove, dakle kozu i ostalo. I sve bi to bilo super ali taj gospon koji je uzeo to da radi rucno je jednostavno rekao nema sanse, hvala vam na svemu, pokusao je napraviti jedan par i bio je uzasan. Nakon toga sam ja pocela sama raditi i brusiti drvo.



  

 Da ne razvlacim dalje ovaj i onako ogroman post...Ovo je moja prva ozbiljna kolekcija za prodaju iz 2009.godine. Apsolutno sve i jedan detalj sam sama izradila i napravila. Moje zlatne ruke, jedna masina, jedan nakovanj, cekic i hrpa ljubavi :-D 





9 comments:

  1. Stvarno predivno! Svaka čast...:)

    Svrati na moj blog...
    http://pickpocketdesign.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hvala puno:-D. Soletz ti si mi rekla da pisem blog pa si me sad zarazila blogiranjem. Volim puno :-D

    ReplyDelete
  3. Fascinirana,oduuuševljena i jedva čekam te nove "stare" sličkice!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. post je prava pričica..toliko me raduje ovaj blog:)

    ReplyDelete
  5. Nice blog, do you wanna follow each other ?

    ReplyDelete