Tuesday, March 15, 2011

Illustrations...

Ne tako davna vremena studiranja, euforije i snovi o kreiranju i stvaranju, radost u grupici studenata iz svih dijelova BiH koji su dosli da postanu "dizajneri". Ovdje su neke od mojih skica i ilustracija nastale iz tog veselog perioda. Da napomenem :-), taj veseli period nas je drzao samo prvu godinu jer kasnije smo svi skontali da od umjetnosti nema kruha! Jedni su napustili, drugi se prebacili na ekonomiju i pravo, valjda tamo ima kruha a nas nekolicinu je euforija drzala sve do dana danasnjeg. Uvjerila sam se i sama kakav je zivot slobodnog umjetnika ali valjda me i dalje drzi nada i vjera u bolja vremena. Ko ce ga znati, ili mi je neko mozda bacio sihre pa se vazda drzim istog :-D ili cu jednog dana i ja puci pa trbuhom za kruhom i sa idejama i novim biometrijskim pasosom reci zbogom Bosni.

                                                   

 





                    






9 comments:

  1. Erna Šu - znam ja tebe preko Sonje :D
    Puno priča o tebi.

    Meni se sviđa to što radiš.
    I od sveg srca želim i tebi i Sonji da uspijete, i to baš u Bosni i Hercegovini,
    jer nam fali kreativnih ljudi, ideja...
    biće i drugima ljepše.

    ReplyDelete
  2. Hvala puno...ja i moja Sonja se nadamo da cemo jednom zajedno raditi i stvarati :-) a daljina nas dijeli :-)

    ReplyDelete
  3. Hvala :-) a ja cu nastojati redovno pisati :-D

    ReplyDelete
  4. nemoj nam nigdje ići. i tebi i Sonji želim puno sreće i uspijeha.
    eto napravila sam i post jer su me tvoji radovi stvarno oduševili ( to je neki moj mali doprinos:)
    radujem se tvojim budućim postovima pa se nadam da ću šta i kupiti :)

    ReplyDelete
  5. Hvala puno i iskreno se nadam da necu nigdje ici ali prije da cu morati ici. Bosna i umjetnost i dizajn OMG??? :-D :-D Stvarno cast izuzetcima, ima vas/nas veoma malo koji znaju cijeniti umjetnost, dizajn, rucni rad...;-)

    ReplyDelete
  6. prelijepo prelijepo :))))

    puno srece i uspjeha ti zelim u ovom našoj (lijepoj) zemlji, koja ništa ne da olako :)

    ReplyDelete
  7. Hihi...tacno tako, nista ne da olako :-D

    ReplyDelete