Thursday, June 9, 2011

Je veux de l'amour with Zaz and some of my drawings!

Kao sto vidite, zarazih se i ja sa slavujem Zaz i njenim glasom, definitivno Edith Piaf naseg vremena. Ima nesto u tim hrapavim zenskim glasovima, ono njihovo grrrrrrrrr :-D. Najvise me odusevio tekst, totalno ja, pogotovo ovaj dio  : "Dosta mi je vasih lepih manira,to je suvise za mene; Ja jedem rukama i takva sam kakva sam; govorim glasno i iskrena sam." U nastavku posta moja draga Zaz i njen fenomenalni glas i nekoliko mojih starijih ilustracija. Kad skontas da je ovakav vokal pjevao po ulicama Francuske ili gdje sve vec nije, ulicna zabavljacica a ovakva glascina, i ona sva medena i totalno iz duse kida kada pjeva. Odusevljena sam i jedno 1000 puta sam je preslusala (priznajem:-).

As you see, I´m crazy about Zaz and her voice, definitely the Edith Piaf of our time. There is something in these rugged women's voices, what they grrrrrrrrr:-D.m most delighted with the text, totally me, especially this part: "Enough of your fine manners, it is too much for me I eat with my hands, and thats how I am, I´m talking loud and I´m sincere." In the post below, my dear Zaz and her phenomenal voice and a few of my older illustrations. When you think that this singer sang in the streets of France or wherever, street entertainer with this amazing voice, and she is so sweet and totally disrupts your soul when she sings. I am thrilled.

                                 

Je veux (Zelim)

Ako mi date apartman u Ricu,ne zelim ga
Chanelov nakit,ne zelim ga
Ako mi date limuzinu,sta da radim sa njom?
Ako mi ponudite osoblje,sta da radim sa njima?
Vilu u Neusatelu, to nije za mene
Ako mi ponudite Ajfelovu kulu,sta da radim sa njom?
Ja zelim ljubav,radost,dobru volju
Vas novac me nece uciniti srecnom
Zelim da umrem sa rukom na srcu
Hajde da zajedno otkrijemo moju slobodu
Zaboravite sve svoje predrasude
Dobrodosli u moju stvarnost.
Dosta mi je vasih lepih manira,to je suvise za mene
Ja jedem rukama i takva sam kakva sam
govorim glasno i iskrena sam,izvinite me
Hajde da prestanemo sa licemjerjem,meni ga ponestaje
Dosta mi je besmislica
Pogledajte me,cak nisam ni ljuta na vas,ja sam jednostavno takva
Ja zelim ljubav,radost,dobru volju
Vas novac me nece uciniti srecnom
Zelim da umrem sa rukom na srcu
Hajde da zajedno otkrijemo moju slobodu
Zaboravite sve svoje predrasude
Dobrodosli u moju stvarnost.










PS Ilustracije iz perioda studiranja, mislim da su nam teme bile i kopiranje drugih stilova, linija, formi, svasta nesto kod naseg dragog prof. Raljevica i prof. Bajs i Bacic.

3 comments:

  1. Zaz je divna ..ja sam već dugo "zaražena" i baš sam prije par sedmica postavila njen you tube channel na svoj blog. A ilustracije su mi super!

    ReplyDelete
  2. I pesma zarazna, a ilustracije jako lepo odradjene. Svidja mi se kako si uklopila boje! ^^

    ReplyDelete