Monday, August 20, 2012

My new collection for 2012!

Dragi moji, ili drage moje, svašta se izdešavalo a mene nema pa nema, uglavnom sad sam tu. Ovog puta donosim vam novu kolekciju, takodjer isključivo ručni rad, ubila sam se od posla, prsti me bole i ruke uzduž i poprijeko:) ali volim svoj posao, volim osjećaj euforije kad je neki model završen, kad sve sve kockice i boje poslažu i kad ga konačno neko učini svojim. Kolekciju sam potpuno sama radila i trebalo mi je jako dugo vremena,, materijali su većinom pamuk i koža, a torbe u kolekciji su od pamučnih materijala sa ukrasnim perlama, nitnama i sličnim điđama. Nakit sam također po prvi put radila u ovoj kolekciji i rađen je od mješavine kamena i školjki, ručno brušen i oblikovan, oslikan i ofarban sa neizostavnim detaljima poput perja i kože. Inspiracija?! Pa sami prosudite :)U idućim postovima ću detaljnije prikazati torbe, nakit i još po nešto;)


Dear friends, this time I bring you my new collection, also exclusive handmade by me, I am dead from work, my fingers ache and my hands are dead:) but I love my job, I love the feeling of euphoria when a model is complete, when all the colors and all the elements are arranged. It took me a very long time to make and finish this collection, the materials are mostly cotton and leather, the bags in the collection are made of cotton material with decorative beads, studs and similar Gizmos.  For the first time in this collection you can see my jewelry, the jewelry is made ​​from a mixture of stone and shells, hand-cut and shaped, painted and repainted with intrinsic details like feathers and skin. Inspiration?! Well, judge for yourself :)













































6 comments:

  1. Wow, so glad to see a post. Your collection is beautiful. The leather details are amazing.

    I love that painted clutch purse! Do you have an online shop? :)

    -Amanda
    www.tplusart.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :)No, I do not have online shop but you can buy/order my items from my facebook page http://www.facebook.com/erna.shu

      Delete